close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך תעניק לבת הזוג מתנה ליום הנישואין

מערכת שורשז ניסן, תשפד15/04/2024

מתנה ליום נישואין היא לא עניין של מה בכך. באמת צריך להקדיש לכך מחשבה, או יותר נכון פשוט להרגיש. לפעמים צריך לקחת נשימה עמוקה ולהתרכז על מנת להקשיב ללב

תגיות:
nano gallery
צילום: שרשרת לאישה עם תליון לב משובץ זירקוניות ושיבוץ ננו תנ"ך
יש יום אחד בשנה שהוא יום הנישואין שלכם, וכמובן חשוב לציין אותו בצורה מרגשת. כדאי לתכנן משהו יפה ורומנטי, וגם מתנה מרגשת היא חלק מהעניין.

גברים רבים רוצים להעניק מתנה
nano gallery
צילום: שרשרת לאישה עם תליון לב משובץ זירקוניות ושיבוץ ננו תנ"ך
ליום הנישואין, אבל מתחילים להזיע רק מהרעיון של בחירת המתנה. והסיבה היא שבאמת אכפת להם מהאישה שהם אוהבים, והם רוצים להעניק לה את המתנה שבאמת תרגש ותשמח אותה. לא סתם מתנה שמוענקת על מנת לצאת ידי חובה.

והכוונות הכנות והאמיתיות הן מקור הלחץ והבלבול בקרב גברים המחפשים מתנה ליום נישואין לאישה. ובאופן אירוני, בגלל אותו הלחץ, לא אחת אתם עושים את הבחירה הלא נכונה.

אם חשבתם על תכשיט במתנה, זהו כבר רעיון טוב. אבל אל תמהרו לקנות את התכשיט הראשון שראיתם. ואל תנסו לבחור רק בגלל שזהו עיצוב הדומה למה שיש לאישה בקופסת התכשיטים.

במקום זאת חפשו אחר התכשיטים שבאמת יש להם משמעות. ובמילים אחרות, אתם צריכים למצוא השראה. ולאחר שמצאתם את ההשראה והכיוון, וזהו אכן תכשיט בעל משמעות אמיתית ועמוקה, רק אז חשבו על הפרטים הטכניים.

למצוא השראה למתנה המושלמת
כאשר מחפשים מתנה ליום נישואין לאישה, יש לחפש אחר ההשראה. חלקכם עשויים למהר לחפש את המתנה בחנויות, אך זהו רק השלב האחרון. קודם כל כדאי לחפש אחר ההשראה שתסייע לכם לבחור את המתנה הנכונה.

זה נכון, תכשיטים הם בראש רשימת המתנות ליום נישואין. ויש לכך סיבות רבות. יש אשר יגידו כי בגלל שהתכשיטים הם תמיד פריט שימושי. אחרים יגידו בגלל שזהו פריט לשנים ארוכות, ממש כמו מערכת הזוגיות. ואנחנו נוסיף שזהו גם פריט שתמיד עונדים על הגוף, קרוב כמו מערכת היחסים שאליה אתם שואפים.

אך גם כאשר בוחרים תכשיט צריך לדעת לעשות זאת נכון. יש לחפש אחר ההשראה בעת בחירת התכשיט. אותה ההשראה נמצאת אי שם במגירות הזיכרון שלכם.

נסו להיזכר בכל הרגעים היפים עם האישה, אולי מהיום שבו נפגשתם או אולי מרגעים בחיים שהאישה הייתה שם בשבילכם ותמכה בכם מול מכשולי החיים. זהו עניין מאוד אישי, אך אנו מקווים כי אם תיקחו נשימה, תוכלו לקבל את ההשראה הנכונה מאותם הרגעים. למעשה אנחנו בטוחים שזה יעבוד.

ואינכם יכולים לדמיין איך האישה תתרגש כאשר תעניקו לה את המתנה, וגם תסבירו מדוע מכל המתנות בעולם, בחרתם דווקא במתנה הזו. אלו הם הדברים המרגשים את האישה. כך היא תדע שמאחורי המתנה היו כוונות אמיתיות, וזה מה שימלא אותה בהתרגשות.

מוטיב הנצח בתכשיט
מתנה ליום נישואין מסמלת הרבה דברים, ואלו נובעים מתוך כל הקונספט של הנישואין. זהו הרגע שבו בני הזוג החליטו למסד את הקשר ביניהם ולהתחייב אחד לשני. וזוהי בדיוק הסיבה מדוע אנו מחפשים אחר מתנות המבטאות את מוטיב הנצחיות.
איננו תמימים, ואנו יודעים כי ישנם אתגרים רבים במערכות היחסים, אך אנו תמיד מסתכלים על אותם אלמנטים נצחיים כמקור השראה.



צמיד תנ"ך לאישה עם שיבוץ יהלומים דגם דיאנה

זוהי גם הסיבה מדוע יהלומים ומתכות עמידות כמו זהב הם מוטיב מרכזי בתכשיטים ליום הנישואין. אלו הם אכן סמלים לחוזק ונצחיות, אך מסתבר שישנם גם אלמנטים אחרים המשתלבים בתכשיטים וגם הם מביעים נצחיות במובן עמוק ורוחני יותר מאשר האלמנטים הפיזיים.

דרך יפה לעשות זאת מצאנו בתכשיטי הננו תנ“ך. למי שלא מכיר אלו הם תכשיטים יפים ומעוצבים, שמגיעים במבחר סגנונות. יש להם מוטיבים ייחודיים וניתן למצוא בהם הרבה עניין. אך ישנו פרט אחד יוצא דופן שנמצא בחלק מהעיצובים, והוא השיבוץ של צ׳יפ זעיר ועליו כל 24 ספרי התנ“ך.

התנ“ך הוא ספר הספרים, סמליות לנצחיותו של העם היהודי. ולכן אין דבר מרגש ויפה יותר מאשר שיבוץ התנ“ך בתכשיט. והיום, בזכות טכנולוגיות ייחודיות אשר פותחו בישראל, זה אפשרי. וכמובן יש לכך הכשר רבני.

תכשיטים עם מיקרו תנ“ך הם צורה מקורית לבטא את השאיפה לנצחיות, והתנ“ך הוא בהחלט מקור השראה מרגש.

התכשיטים מגיעים במבחר סגנונות עיצובים, ועם תוספת של מסרים שונים. כך שניתן לשלב בין מקור ההשראה האישי של הזיכרונות ומערכת היחסים, לבין ההשראה הרוחנית של ספר התנ“ך וכל משמעויותיו.

והשילובים הללו בהחלט מתאימים עבור אלו המחפשים מתנה ליום נישואין לאישה. אבל נספר לכם סוד, באותה המידה המתנה מתאימה לגברים, או מתנה זוגית בה לשני בני הזוג תכשיט זהה.

ביטוי הרוחניות שבקשר
אהבה אמיתית היא לפני הכל קשר רוחני בין בני הזוג, ושילוב ספר התנ“ך בתכשיט הוא ביטוי מעולה לאותו קשר רוחני בין בני הזוג. החיבור בין התנ“ך ליהדות, ההמשכיות רבת השנים והברית עם אלוהים - אלו הם כולם סמלים יפים המאפשרים לנו לבטא את הרוחניות שבקשר.

וכל זאת בא לצד העיצובים היפים והטרנדיים שניתן למצוא, עיצובים שמגיעים בסגנונות שונים ויכולים להתאים לכל אישה.

העיצובים של ננו תכשיטים כוללים שרשראות, צמידים וטבעות המשדרים רכות ונעימות והם פשוט מושלמים למאורע זה. ברבים מהם תוכלו למצוא מסרים יפים המעניקים להם ייחוד ומבטאים אהבה, רומנטיקה וקשר ליהדות. וזאת לצד עיצובים אחרים הכוללים מוטיבים בעלי משמעות אוניברסלית, כמו למשל סמל האינסוף.

לסיכום, מתנה ליום נישואין היא לא עניין של מה בכך. באמת צריך להקדיש לכך מחשבה, או יותר נכון פשוט להרגיש. לפעמים צריך לקחת נשימה עמוקה ולהתרכז על מנת להקשיב ללב ולעשות את הדבר הנכון. בדיוק כמו ביום ההוא לפני שנים, שבו הקשבתם ללב.

אמרנו בהתחלה כי יום נישואין הוא יום אחד בשנה, אך זכרו כי אהבה זה 365 ימים בשנה. ואנו מקווים כי התכשיט יזכיר לכם זאת. אהבה זה לא רק רגעים נעימים, ישנם גם משברים וקשיים. אך המחויבות, הזוגיות והתמיכה ההדדית הם מה שיאפשר לעבור גם את הרגעים הקשים של החיים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה